Administrativní pracovník / pracovnice pro zákaznické centrum
Poskytujete optimální péči zákazníkům. Přijímáte objednávky nebo zpracováváte zakázky.
Vytváříte nabídky, vystavujete potvrzení objednávek, řešíte cenové kalkulace.
Komunikujete se zahraničními partnery - dodavateli. Pravidelně využíváte znalosti cizích jazyků.
Jaká bude Vaše hlavní náplň práce?
- komunikace, udržování a prohlubování vazeb se zákazníky
- koordinace komerčních aktivit s obchodními zástupci
- tvorba cenových kalkulací
- administrativní zpracování nabídek
- příjem a zpracování objednávek
- úzká spolupráce s technickou podporou prodeje
Co byste měl/a splňovat na této pozici?
- SŠ / VŠ vzdělání obchodního, ekonomického, nebo technického směru
- velmi dobrou znalost AJ slovem a písmem / NJ nebo další jazyky výhodou
- zkušenosti v oblasti obchodu na pozici zákaznického centra výhodou
- být komunikativní, samostatný/á, spolehlivý/á, proaktivní, flexibilní
- uživatelskou znalost práce na PC, práce s firemním informačním systémem výhodou
- mít obchodního ducha, být týmový hráč
Co nábízíme?
- zajímavou, odpovědnou a perspektivní práci
- vstřícný a přátelský kolektiv
- interní vzdělávání, průběžná školení, získávání zkušeností
- odpovídající platovou motivaci
- zaměstnanecké benefity