Administrativní pracovník / pracovnice pro zákaznické centrum

Poskytujete optimální péči zákazníkům. Přijímáte objednávky nebo zpracováváte zakázky. 

Vytváříte nabídky, vystavujete potvrzení objednávek, řešíte cenové kalkulace. 

Komunikujete se zahraničními partnery - dodavateli. Pravidelně využíváte znalosti cizích jazyků.


Jaká bude Vaše hlavní náplň práce?

  •  komunikace, udržování a prohlubování vazeb se zákazníky
  • koordinace komerčních aktivit s obchodními zástupci 
  • tvorba cenových kalkulací
  • administrativní zpracování nabídek
  • příjem a zpracování objednávek
  •  úzká spolupráce s technickou podporou prodeje


Co byste měl/a splňovat na této pozici?

  • SŠ / VŠ vzdělání obchodního, ekonomického, nebo technického směru
  • velmi dobrou znalost AJ slovem a písmem / NJ nebo další jazyky výhodou
  • zkušenosti v oblasti obchodu na pozici zákaznického centra výhodou
  • být komunikativní, samostatný/á, spolehlivý/á, proaktivní, flexibilní
  • uživatelskou znalost práce na PC, práce s firemním informačním systémem výhodou
  • mít obchodního ducha, být týmový hráč


Co nábízíme?

  • zajímavou, odpovědnou a perspektivní práci 
  • vstřícný a přátelský kolektiv 
  • interní vzdělávání, průběžná školení, získávání zkušeností
  • odpovídající platovou motivaci
  • zaměstnanecké benefity

Kontaktujte nás